A MaxCity immáron több, mint 15 éve képviseli Magyarországon a nemzetközi és hazai lakberendezési design márkákat. Üzleteink három szinten, összesen 30.000 négyzetméteren kínálják az ország legnagyobb, prémium bútor és lakberendezési kiegészítő választékát. Naprakészen a nemzetközi trendekben, számos termék esetében egyedüli forgalmazóként igyekeznek minél szélesebb palettáját elhozni a vásárlók számára legérdekesebb és legkeresettebb daraboknak.
Legújabb sorozatunkban bemutatjuk azokat az embereket, akik a MaxCity üzletei mögött állnak, de természetesen szó esik majd azokról a gondolatokról, filozófiákról, amelyekkel a vásárlók, érdeklődők találkozhatnak, akik betérnek az adott üzletbe. Elsőként a Königs-Art Stúdió üzletvezetőjével, Königsberger Krisztiánnal beszélgettünk. Interjú.
Bemutatkozik a Königs-Art Stúdió
Hogyan kezdődött a történeted a Königs-Art Stúdióval? Mikor dőlt el, hogy Te is a családi vállalkozásban dolgozol majd?
A Königs-Art Stúdió családi vállalkozás, ahol az édesapám és a nagybátyám kezdték a saját kanapé ás franciaágy designokat fejleszteni és értékesíteni. Fiatal tiniként már ott voltam korábbi Lakástrend és Otthon kiállításokon segíteni, aztán az évek során a suli mellett egyre több időt tudtam dolgozni az üzletben is. Annyi nehézség mindig van a családi vállalkozásokban, hogy a munkaidő alatt más a viszony, mint egy-egy családi összejövetelen, de igazi problémát ez sosem jelentett.
Mi a Königs-Art Stúdió ars poeticája?
Célunk, hogy olyan személyre szabott bútorokat választhassanak az ügyfeleink, amelyek valóban megfelelően passzolnak az otthonaikba. Mindenkinek más elképzelései vannak a saját lakhelyét tekintve és abban segít a Königs-Art, hogy ne a „dobozos” egyen megoldások sokaságából kelljen választani. Fontos szempont az is, hogy a termékek kényelmét ki lehessen próbálni az üzletben, és élőben is meg lehessen bizonyosodni a bútorok magas szintű kidolgozottságáról.
Milyen termékeket kínáltok?
A magyarországi gyártású kanapék és franciaágyak egytől-egyig variálhatóak méretük és színük tekintetében. Mindegyik kárpitozott bútort tengernyi, könnyen tisztítható szövettel lehet választani. Nem utolsó szempont a komfort, ezért figyelembe vesszük az ügyfeleink visszajelzését és ahol szükséges, ott fejlesztjük a modelleket.
Kik az elsődleges vásárlóitok?
Az egyik fő vásárlói rétegünk azok a családok, ahol kiemelten fontos, hogy az új kanapé és franciaágy hosszú távon is tartós legyen. Az esetek többségében szennytaszító, és könnyen tisztítható huzattal készült termékeket keresnek az ügyfeleink, hogy a mindennapok során ne kelljen a kanapé tisztán tartásával is bajlódni.
Vannak esetleg különleges, kuriózumnak számító termékeitek?
A Chesterfield kanapék esetén kifejezetten ritka, hogy vendégágyas változatot kínáljon valaki, nálunk elérhető ágyazható, illetve sarokkanapé változatban is.
A márka nevében benne van az "art" szó. Van bármilyen kapcsolódása az üzletnek valamilyen művészeti ághoz, esetleg művészhez?
Rósa Rita festőművésszel 2019 óta szoros az együttműködésünk, többnyire az ő festményei díszítik a falakat a bemutatóteremben. Ritával még régóta dolgozunk együtt, és amióta ő is aktívan elkezdett a festészettel foglalkozni, azóta állandó jelleggel vannak balatoni ihletettségű művek kiállítva.Vissza